Vår telefonsupport är dessvärre inte tillgänglig idag. Vid frågor kontakta vår helpdesk via mail på helpdesk@kameo.se

Kundservice

Support

För oss är det viktigt att du får hjälp när du behöver den. Därför kan du få svar på dina frågor om Kameo via e-post samt per telefon.

  • Dela:

Synpunkter och klagomål

Vi strävar alltid efter att du som kund ska känna dig nöjd med de produkter och tjänster vi erbjuder. Om något blivit fel eller om du har synpunkter och förslag på hur vi kan bli ännu bättre vill vi gärna höra från dig.

Kontakta oss på helpdesk@kameo.se eller ring 010-483 58 80. Vi hjälper dig!
Vänligen skicka inte några personuppgifter till oss via e-post.

Om du har klagomål på Kameos projekt, tjänster eller andra aspekter av vår verksamhet kan du kontakta Klagomålsansvarige direkt.
Kontakta då Fredrik Källgren på fredrik@kameo.se, och märk mailet med "klagomål". 

Skulle du uppleva att du inte får ditt klagomål behandlat eller att det inte nått fram till oss, kan du som registrerad investerare skicka ditt klagomål till Allmänna Reklamationsnämnden. Ytterligare information om dina rättigheter finns att hitta här.

Kundsupporten har öppet mån-tors 09-17, fre 09-15 , lunchstängt 12.00-13.00