Vår telefonväxel är stängd från kl15 den 22a december tills kl09 den 2a januari. Vid frågor är ni välkommen att kontakta oss på helpdesk@kameo.se. Önskar er en God Jul och Gott Nytt År!

Vår telefonsupport är stängd under dagen idag på grund av begränsad bemanning, men öppnar återigen imorgon. För frågor är du välkommen att kontakta helpdesk@kameo.se.

Kundkommunikatör till skandinaviskt tillväxtbolag

Kameo är en plattform för lånebaserad crowdfunding där personer och institutioner kan investera i företagslån till entreprenörer som i sin tur kan genomföra ett fastighetsprojekt eller utveckla sitt företag med hjälp av finansieringen från Kameo. Kameo grundades i 2014, fick tillstånd som betalningsinstitut från det danska Finanstilsynet i 2016 och opererar i Sverige och Norge genom filialer.

Kameo Svensk Filial är en del av Kameo ApS. Kameo ApS har tillstånd i Danmark som betalningsinstitut, samt tillstånd från det danska Finanstilsynet att genom filial tillhandahålla betaltjänster i Sverige. Kameo ägs av anställda, styrelsen, ängelinvesterare samt av investmentbanken ABG Sundal Collier. Vi har kontor i Stockholm, Oslo och Köpenhamn.

  • Dela:

Kundkommunikatör 

Som kundkommunikatör på Kameo har du en viktig roll i att bidra till en positiv kundupplevelse. Tjänsten är bred och dina arbetsuppgifter kommer att innefatta områden som låneadministration, service, publicera lån på den digitala plattformen, kundkommunikation i Kameos olika kanaler, supportera de olika teamen när det behövs.

Du kommer att samarbeta med motsvarade kollegor i Norge och Danmark vilket ställer krav på god samarbetsförmåga. Du är flexibel och prestigelös och har god förmåga att organisera och strukturera upp ditt arbete.


Kvalifikationer
För att trivas och lyckas i rollen ser önskar vi att du trivs med kundkontakt. Den huvudsakliga kommunikationen sker via email, digitala kanaler och telefon. Du är positiv och lösningsorienterad och är tycker om att vara Kameos ansikte utåt. På Kameo arbetar vi helhjärtat utifrån våra värderingar: ansvar, öppenhet, inkluderande, ödmjukhet.

Du har goda kunskaper i Officepaketet och känner dig bekväm med att kommunicera i sociala medier. Vidare har du en mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift, på svenska och engelska. Meriterande är om du har utbildning inom ekonomi och kan nyligen tagit examen.

Du erbjuds en utmanande, självständig roll i ett dynamiskt tillväxtbolag på en arbetsplats med prestigelös positiv stämning där alla medarbetare har stor möjlighet att påverka sin egen roll. Du kommer att arbeta på Stockholmskontoret som ligger på Brahegatan. Alla länder har samarbetar över gränserna med olika marknadsföringsprojekt och det svenska kontoret har tät kontakt med de norska och danska teamen.

Heltidstjänst
Tillträde snarast.

Kontakta Frode Sørensen med din ansökan.